FAQ

Так, звичайно. Ми повіряємо лічильники води без демонтажу, порушення цілісності системи подачі води та без розпломбування.
Майстер підключає високоточний прилад SIEMENS до Вашого крану та фіксуючу фото-камеру до лічильника. Виконує три тести на різних витратах. Зберігає протокол повірки на сервері, де в свою чергу метролог перевіряє роботу на помилку. Якщо лічильник проходить повірку, підписує протокол та видає друкований результат з клеймом метрології.
Ні. Пломба повірці не заважає. Знімати пломбу для повірки непотрібно.
Так, ми повіряємо лічильники гарячої та холодної води.
Міжповірочний інтервал для лічильників гарячої та холодної води складає 4 роки.
Один. Майстер повністю забезпечений всім необхідним, щоб виконати повірку без будь-чиєї допомоги.
Документ який підтверджує особу, та посвідчення інженер-метролога..
Договір повірки, акт про виконану роботу, посилання на сайт serrp.info, де замовник зможе переглянути протокол повірки та статус лічильника. Статус лічильника з’явиться на сайті протягом 3-х робочих днів після повірки. Протокол повірки з’явиться на сайті протягом 30 хвилин після повірки.
Співробітники нашої компанії завжди одягають маску та бахіли, а також регулярно дезинфікують прилад для повірки.
Якщо за результатами повірки, лічильник буде не придатний для подальшого використання, майстер Вам повідомить про це одразу та порекомендує заміну
У такому випадку, ми рекомендуємо Вам одразу замовляти послугу із заміни. Звичайно, якщо Ви бажаєте, Ви зможете скористатись послугою повірки. Якщо лічильник за результатом повірки виявиться не придатним, за роботу Ви платити не будете.
Ми співпрацюємо з багатьма постачальниками послуг в Києві та області, тому зможемо Вам допомогти в цьому питанні. Оскільки постачальників безліч, то рекомендуємо звернутись з цим питанням в телефонному режимі.
Отримати консультацію по повірці лічильників
або зателефонуйте нам по телефону +38 (068) 100 55 93